Aantal berichten : 86 Registration date : 23-11-07
Onderwerp: Ik ben MJ, de beheerder van dit forum vr nov 23, 2007 6:23 pm
Welkom Pink Ladies op het enige echte "think pink" forum. Mijn naam is MJ, ik ben de administrator van dit forumpje in internetland, geboren op vrijdag 23 november 2007. Vraag me niet waarom ik begon met een eigen forum, het was gewoon 1 van de ideeën die plots mijn gedachten kruisten. En als ik iets in mijn hoofd heb....
Ik heb nooit eerder een forum moeten (mogen) runnen dus geef me een beetje krediet. Ik zal nog veel moeten uitzoeken en leren. Maar ik ga mijn absolute best doen. Suggesties zijn zeer welkom!
Ik zou zeggen: iedereen is hier welkom, have fun maar hou het leuk voor iedereen. De onvermijdelijke catfights horen thuis in ons frustratiehoekje
XXX Uw aller-MJ
Laatst aangepast door op za nov 24, 2007 7:34 pm; in totaal 3 keer bewerkt
MJ Admin
Aantal berichten : 86 Registration date : 23-11-07
Onderwerp: Re: Ik ben MJ, de beheerder van dit forum vr nov 23, 2007 7:44 pm
Ik heb vandaag alvast een beetje zitten knoeien met met rechten en plichten als administrator van een forum. En ik kan alvast een paar mensen gerust stellen: ik kan als admin/mod geen pm's lezen Het enige waar ik mijn "onderdaantjes" op kan controleren is ip-nummers. Met andere woorden: als ik op een bepaald icoontje klik zie ik welk ip-nr een bepaald lid heeft en of er van dat zelfde ip-nummer nog iemand aangemeld is. Omgekeerd kan ik ook aflezen of er met 1 en hetzelfde profiel vanop verschillende ip-nummers gepost werd. Handig om dubbele profielen er uit te filteren en de Yelena's onder ons te ontmaskeren maar geen inbreuk op de pivacy dacht ik zo.
Jullie kunnen dus gerust in pm je gal spuwen over mij, ik zal het niet te weten komen....tenzij er een klikspaan aanwezig is