Pink Ladies
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Pink Ladies

Think pink

IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

zeg, weet ge wat ......

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
bobie

bobie

Aantal berichten : 26
Registration date : 26-01-08

zeg, weet ge wat ...... Empty
BerichtOnderwerp: zeg, weet ge wat ......   zeg, weet ge wat ...... Icon_minitimeza jan 26, 2008 5:29 pm

Kben gisteren nog eens gaan eten, en twas mjammnie lekker
eerst aperitiefke
dan voorgerecht, iets met scampi en kippenspiesjes met soja en zo van die licht breekbare krokante koekjes(wonton ??) en een fijn licht sausje erbij
dan ribbekes pig met aardappel in de schil (khad kleinere portie gevraagd, maar twas nog teveel)
en dan lekkere cappuchinooke met gestoomde melk en.. en .. en.. erachter

theeft goe gesmaakt en twas gezelllig Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
MJ
Admin
MJ

Aantal berichten : 86
Registration date : 23-11-07

BerichtOnderwerp: Re: zeg, weet ge wat ......   zeg, weet ge wat ...... Icon_minitimeza jan 26, 2008 6:10 pm

Zwijg, ik heb al lang goestin om nog ne keer uit eten te gaan maar 't komt er maar niet van. Ik heb zo zin in mexicaans: eerst quessadillos con queso, dan llatos combinados met vanalles dat lekker is (kip met perzik en rozijntjes tussen ne fajita bijvoorbeeld), nacho chipskes met guacemole en dipsaus, en dat allemaal met een goei kan margarittas!!!

Kwijl kwijl kwijl!
https://pinkladies.actieforum.com
bobie

bobie

Aantal berichten : 26
Registration date : 26-01-08

BerichtOnderwerp: Re: zeg, weet ge wat ......   zeg, weet ge wat ...... Icon_minitimedo jan 31, 2008 7:48 pm

mie een klein beteke verie heppie Very Happy Very Happy kheb reuzensoldeke gedaan vandaag

ne daim vestje waar ik al van in november gek op was, maar eigenlijk net iets te duur vond omdat ik het niet echt nodig had (139 euro).... in het begin van de solde 90 euro ... was ik nog te gierig ... vandaag 60 euro en omdat er een klein draadje aan loshing (en ook wel omdat ik er nogal goeie klant ben waarschijnlijk, en nog andere dingen kocht niet in solden) mocht ik het hebben voor 50 euro

ikke zo content gelijk een klein kind in ne snoepkeswinkel Laughing
marleenn3

marleenn3

Aantal berichten : 34
Leeftijd : 59
Registration date : 30-01-08

BerichtOnderwerp: Re: zeg, weet ge wat ......   zeg, weet ge wat ...... Icon_minitimedo jan 31, 2008 9:29 pm

da geloof ik!
de koop van het jaar.
ze zeggen altijd dat vrouwen graag shoppen en zo hé.
maar als m'n venten hier hunne tomtom/garmin tevoorschijn haalden uit de verpakking, was het ook oeh en ah!
MJ
Admin
MJ

Aantal berichten : 86
Registration date : 23-11-07

BerichtOnderwerp: Re: zeg, weet ge wat ......   zeg, weet ge wat ...... Icon_minitimevr feb 01, 2008 2:42 pm

Jamaar er is wel een verschil:

een vrouw zou iets kopen wat ze niet nodig heeft alleen maar omdat er veel korting op is, een man zou dubbel de prijs betalen voor iets wat hij echt nodig heeft Laughing
https://pinkladies.actieforum.com
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: zeg, weet ge wat ......   zeg, weet ge wat ...... Icon_minitime

zeg, weet ge wat ......
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pink Ladies :: Think Pink :: Taterwaters-
Ga naar: