Pink Ladies
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Pink Ladies

Think pink

IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Music for life

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
MJ
Admin
MJ

Aantal berichten : 86
Registration date : 23-11-07

Music for life Empty
BerichtOnderwerp: Music for life   Music for life Icon_minitimewo dec 19, 2007 2:09 pm

Vanaf vandaag start hun inzamelactie weer. zijn er mensen die luisteren of gaan kijken? Vanmorgen stonden er al redelijk wat kijklustigen aan hun glazen huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pinkladies.actieforum.com
Kneer

Kneer

Aantal berichten : 25

Music for life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Music for life   Music for life Icon_minitimeza dec 22, 2007 12:15 am

Ik heb het huis al gezien vanuit de bus, op tv en op computer. Ik heb het vorig jaar ook gezien toen ik er langs moest passeren.
Het ziet er wel leuk uit.

Maar wat ik niet versta is dat er zoveel mensen daar gewoon staan te kijken terwijl het vriezenskoud is buiten. affraid

Ik vind het wel een superinitiatief. Ze willen dit jaar meer dan vorig jaar, maar ik vraag mij af of dat gaat lukken door die overheidssteun vorig jaar.
MJ
Admin
MJ

Aantal berichten : 86

Music for life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Music for life   Music for life Icon_minitimeza dec 22, 2007 11:55 am

Om op tv te komen he Smile Of om die mannen bezig te zien.
https://pinkladies.actieforum.com
mikkel

mikkel

Aantal berichten : 21
Leeftijd : 45
Registration date : 29-11-07

Music for life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Music for life   Music for life Icon_minitimeza dec 22, 2007 12:35 pm

moest ik kunnen ik zou ook wel eens live een kijkje willen gaan nemen, maar aangezien ik met mijn kleine pruts niet zover geraak, kijk ik elke morgen lekker teeveeke, terwijl ik bv geef afro
Ik vind het ook een superinitiatief, en samen met de collega's steunen we, net als vorig jaar, de actie
cheers
Sporty76

Aantal berichten : 27
Leeftijd : 48

Music for life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Music for life   Music for life Icon_minitimema dec 24, 2007 2:02 pm

Ik vind het een leuk initiatief. Het feit dat de mensen gaan kijken betekent ook dat ze betrokkenheid opwekken.

Natuurlijk hoor ik overal mensen zeggen: een glazen huis kost geld enz... maar... gewoon met een potteke rond gaan brengt veel minder op dan als men er geld tegenaan smijt om bekendheid te derven.

Een heel goed initiatief. Een druppel op een hete plaat, wereldwijd bekeken, maar het is nu eenmaal zo dat er te veel mensen zijn, te veel noden en dus vervuiling, invloed op het milieu, enz...
http://www.xeooo.com
Gesponsorde inhoud

Music for life Empty
BerichtOnderwerp: Re: Music for life   Music for life Icon_minitime

Music for life
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pink Ladies :: Think Pink :: Actualiteit-
Ga naar: