Aantal berichten : 86 Registration date : 23-11-07
Onderwerp: Feestmaand, topmaand? wo dec 12, 2007 1:24 pm
December feestmaand lijkt me ook altijd de maand van de top's: top 5, top 100, top 1000,... We gaan gewoon melig doen en ook een top 5 maken van de mooiste momenten van 2007.
Mijn top 5 2007:
1 De aanschaf van mijn hondje 2 Onze uitgestelde huwelijksreis 3 Een jaar getrouwd 4 Onze verhuis, weg van de drukke stad 5 De leuke etentjes, uitjes en feestjes die ook dit jaar weer van de partij waren
mikkel
Aantal berichten : 21 Leeftijd : 45 Registration date : 29-11-07
Onderwerp: Re: Feestmaand, topmaand? wo dec 12, 2007 3:18 pm
a tof!!! even denken
op de 5de plaats: eindelijk een huisje gevonden! op de 4de plaats: de start van de grote renovatiewerken op de 3de plaats: op mijn verjaardag ontdekt dat ik zwanger was op de 2de plaats: mijn beste vriendin die aankondigde dat ze gaan trouwen!! en natuurlijk op de 1ste plaats: de komst van ons klein meisje!!!!!!
appelvliegje
Aantal berichten : 14 Woonplaats : op de rotte appel Registration date : 23-11-07
Onderwerp: Re: Feestmaand, topmaand? do dec 13, 2007 12:00 am
Eigenlijk best zielig... ik kan op niets komen.....
FreakyFreek
Aantal berichten : 13 Leeftijd : 54 Registration date : 25-11-07
Onderwerp: Re: Feestmaand, topmaand? vr dec 14, 2007 11:22 pm
-Een nieuwe liefde in 2007
-Eindelijk weg uit het appartement waar ik 's morgens om 5 u gewekt werd door de knal beneden van de deur die in de poort sloeg én de frustraties van nooit parkeerplaats te vinden en dus...
-Eindelijk verhuisd naar een droomhuisje, zo zalig aan de vaart, ik kom na 8 maand nog steeds thuis in een vakantiestemming
-Eindelijk toch maar weer eens begonnen aan een opleiding om verstofte hersenen weer wat te trainen
MJ Admin
Onderwerp: Re: Feestmaand, topmaand? za dec 15, 2007 12:10 pm
appelvliegje schreef:
Eigenlijk best zielig... ik kan op niets komen.....
Komaan appelvliegje...DENKEN!!!! Liefde? Lotto? Huisvesting? Auto? Huisdier? Werk?...Er zal toch wel iets goed gelopen zijn in 2007 zeker
Kneer
Aantal berichten : 25 Registration date : 23-11-07
Onderwerp: Re: Feestmaand, topmaand? zo dec 16, 2007 9:33 pm
Ik ga ook effe denken:
- voor het eerst werken, eerste loon, ... eerste keer kunnen shoppen zonder geld te tellen
- afstuderen met onderscheiding, dat betekent afstuderen met lof, terwijl ik eigenlijk 5 jaar gesukkeld heb. Eindelijk heb ik dat papierke en kan ik de wereld aan
- voor het eerst alleen wonen op mijn studio. Dus eindelijk wat privacy en wat meer respect thuis
- dit jaar heb ik ontdekt wie mijn echte vrienden zijn
- dit jaar heb ik veel meer zelfrespect gekweekt en sinds dit jaar ben ik eindelijk tevreden met mezelf
Sporty76
Aantal berichten : 27 Leeftijd : 48 Woonplaats : Aarschot Registration date : 23-11-07
Onderwerp: Re: Feestmaand, topmaand? ma dec 17, 2007 10:32 am
Ik heb geen leuke dingen die in het oog springen. Veel te veel tegenslagen gehad op gezondheidsvlak, relationeel vlak, professioneel vlak, familiaal vlak.
Allé, 1 ding is zeker: mijn neefje van 3 is mijn lichtpuntje. Hijkan mij altijd laten lachen.
MJ Admin
Onderwerp: Re: Feestmaand, topmaand? ma dec 17, 2007 12:33 pm
Sporty, ik denk dat jij zelf het lichtpunt bent geweest van velen dit jaar
Sporty76
Aantal berichten : 27 Leeftijd : 48 Woonplaats : Aarschot Registration date : 23-11-07
Onderwerp: Re: Feestmaand, topmaand? wo dec 19, 2007 5:14 pm
Hoe lief... maar je weet wat ik bedoel he... er zijn soms van die rotjaren en meestal is dat enkele jaren achtereen...
Maar, ik hou mijn kopke op!
Ik ga voor jullie een gedichtje posten op nieuwjaarsdag! tromgeroffellll!