Aantal berichten : 86 Registration date : 23-11-07
Onderwerp: Wat zou jij doen als...? di nov 27, 2007 8:25 pm
Wat zou jij doen als je een weggegooide handtas vond die duidelkijk gestolen was en waarvan de inhoud leegestrooid werd voor jouw garagepoort? En wat zou jij doen als je alles bij mekaar aan het rapen was en vaststelde dat de dieven blijkbaar alleen weg zijn met gsm en cash en niet gezien hebben dat het om een echte Delvaux van veel geld ging?
Het overkwam mij zaterdagavond en ik heb netjes heel dat hebben en houden (pasfotos portefeulle vol parfumflesje makeup delvauxtje ...) afgegeven aan de politie. Er lag nl. ook een rijbewijs en paspoort bij dus de eigenares was makkelijk terug te vinden. Er hebben al een paar mensen gelachen met mijn 'stommiteit' en zeggen dat ik evengoed een 'gratis' Delvaux had kunnen hebben. Awel, he, ik vind dat fout. Als ik een Delvaux wil zal ik er wel ene kopen. Ik zou niet kunnen rondlopen met die handtas wetende dat er ergens een vrouw hartzeer van heeft
Laatst aangepast door op wo nov 28, 2007 7:12 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Pebe
Aantal berichten : 10 Registration date : 26-11-07
Onderwerp: Re: Wat zou jij doen als...? wo nov 28, 2007 5:08 pm
ik zou hetzelfde doen...omdat dat nu eenmaal mijn eerste reaktie is. En met een delvaux rondlopen dat van iemand anders is en die vrouw dan tegenkomen en haar handtas op de één of andere manier herkennen??? Brrr nee dank u
MJ'ke: ge zult wel nog beloond worden voor uw goede daad!!!
FreakyFreek
Aantal berichten : 13 Leeftijd : 54 Registration date : 25-11-07
Onderwerp: Re: Wat zou jij doen als...? wo nov 28, 2007 5:13 pm
Ik zou zonder twijfel nét hetzelfde gedaan hebben!! En niet omdat Delvaux mijn ding niet is, gewoon omdat het zo hoort (niet dat ik altijd een heilig boontje ben hoor , maar op zo'n vlakken ben ik wel heel eerlijk.
Moet wel lachen met Pebe haar motivatie om het niet te doen: stel dat die vrouw jou tegenkomt met haar gestolen handtas
MJ Admin
Onderwerp: Re: Wat zou jij doen als...? wo nov 28, 2007 10:05 pm
Ja, wie weet had die zo stiekem een soort handtekening achtergelaten op haar tas? Ik zie graag zo een hantassen en ik wil dat allemaal wel hebben enzo...maar allez...niet op kosten van een ander die daar misschien hard voor gespaard heeft of de tas cadeau kreeg van haar man ofzo.
Moest er nu geen paspoort of duidelijk aanwijzing geweest zijn van wie de tas was, dan was het een andere zaak natuurlijk. Maar nu?
Kneer
Aantal berichten : 25 Registration date : 23-11-07
Onderwerp: Re: Wat zou jij doen als...? wo nov 28, 2007 11:16 pm
Ik zou dat toch ook naar de politie terugdragen hoor. Stel dat je zelf je tas gepikt bent, dan wil je die toch ook terug?
FreakyFreek
Onderwerp: Re: Wat zou jij doen als...? do nov 29, 2007 1:04 am
Goh, aangezien ik nooit echt een tas draag, hooguit ééntje van euh euh dju ja euh iets subtiel dus , kan me dat niet zoveel schelen. Ik ben geen chichi madame maar de inhoud weg lijkt me zoveel erger. Al die rompslomp om die nieuwe papieren te gaan halen... en eventueel het geld dat er inzit...maar die kans is relatief klein
FreakyFreek
Onderwerp: Re: Wat zou jij doen als...? do nov 29, 2007 1:19 am
Pfiew ik kom op de naam: Custard Shop, daar durf ik soms een tas van dragen
MJ Admin
Onderwerp: Re: Wat zou jij doen als...? di dec 11, 2007 6:15 pm
Awel he, daarjuist stond de vrouw van wie die handtas was hier aan mijn deur met een mega bos bloemen. Ik kan u zeggen: ik voel me goed
Blijkbaar was er enkel 200€ aan cash verdwenen en heeft ze voor de rest alles terug. En ja, het was een échte Delvaux
mikkel
Aantal berichten : 21 Leeftijd : 45 Registration date : 29-11-07
Onderwerp: Re: Wat zou jij doen als...? di dec 11, 2007 11:48 pm
amaai das wel een schoon gebaar van die vrouw he! Aaaah karma ... het kan zo mooi zijn he!