Pink Ladies
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Pink Ladies

Think pink

IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Vandaag is internationale "niet winkelen dag"

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
MJ
Admin
MJ

Aantal berichten : 86
Registration date : 23-11-07

Vandaag is internationale "niet winkelen dag" Empty
BerichtOnderwerp: Vandaag is internationale "niet winkelen dag"   Vandaag is internationale "niet winkelen dag" Icon_minitimeza nov 24, 2007 3:32 pm

http://www.gva.be/nieuws/Economie/default.asp?art={D2B4B17E-23D4-4442-8866-3853354272D8}

Zaterdag 24 november is de internationale "niet-winkeldag". Verschillende organisaties protesteren hiermee tegen het westerse consumptiepatroon.
De wereldwijde "Buy Nothing Day" wordt sinds 1992 gehouden in tientallen landen. Meedoen kan eenvoudig door 24 uur niets te kopen.

Hebben jullie vandaag meegedaan daaraan? Of maken jullie gebruik om dan net wél te gaan shoppen in de hoop dat het wat minder druk zal zijn Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pinkladies.actieforum.com
cat

cat

Aantal berichten : 14
Leeftijd : 54
Registration date : 23-11-07

Vandaag is internationale "niet winkelen dag" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vandaag is internationale "niet winkelen dag"   Vandaag is internationale "niet winkelen dag" Icon_minitimezo nov 25, 2007 2:01 am

Amai van die 'niet winkel-dag' heb ik in Leuven in ieder geval niks van gemerkt.
Wat een drukte vandaag in de stad. Zeker van dat dat vandaag was Very Happy

Omdat ik toch voor alles altijd wat aan de late kant ben, ga ik vanaf nu meedoen en 24u niets kopen. Kwestie van toch een beke solidair geweest te zijn bounce bounce
Terug naar boven Ga naar beneden

Vandaag is internationale "niet winkelen dag"
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pink Ladies :: Think Pink :: Actualiteit-
Ga naar: