Voor Daniel French (24) is het hek van de dam. Hij mocht voor de rechter gaan uitleggen waarom hij seks probeerde te hebben met een hekken in een Londens park. Dat meldt de Telegraph op z'n site.
Haha! Die Britten toch!
appelvliegje
Aantal berichten : 14 Woonplaats : op de rotte appel Registration date : 23-11-07
Onderwerp: Re: Dronken brit probeert te sexen met dranghek za nov 24, 2007 9:07 pm
Mijn brein probeert een visuele voorstelling te maken van deze daad...maar mij lijkt dat vooral een : -koude zaak te zijn - een eenrichtingszaak te zijn
en vooral ERG moeilijk te zijn!
pietekwiet
Aantal berichten : 6 Registration date : 04-12-07
Onderwerp: Re: Dronken brit probeert te sexen met dranghek wo dec 05, 2007 1:45 pm
hij zal last gehad hebben van "den drang"
bobie
Aantal berichten : 26 Woonplaats : randgemeente Antwerpen Registration date : 26-01-08
Onderwerp: Re: Dronken brit probeert te sexen met dranghek zo jan 27, 2008 11:42 am
goh dat had ik willen zien, ik heb echt weer beeld, zo ne zatte kl ..t die staat te tsjoekke tsjoekke met zo n hekke, hoe verzint hij het met zijne zatte kop
hoe zou die zijn vriendin(nen) er dan uitzien als hij bij het zien van een hek; een broek vol goesting krijgt