Pink Ladies
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Pink Ladies

Think pink

IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Dronken brit probeert te sexen met dranghek

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
MJ
Admin
MJ

Aantal berichten : 86
Registration date : 23-11-07

Dronken brit probeert te sexen met dranghek Empty
BerichtOnderwerp: Dronken brit probeert te sexen met dranghek   Dronken brit probeert te sexen met dranghek Icon_minitimeza nov 24, 2007 3:28 pm

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_666413.html?wt.bron=homeBakskes2

Voor Daniel French (24) is het hek van de dam. Hij mocht voor de rechter gaan uitleggen waarom hij seks probeerde te hebben met een hekken in een Londens park. Dat meldt de Telegraph op z'n site.

Haha! Die Britten toch!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pinkladies.actieforum.com
appelvliegje

appelvliegje

Aantal berichten : 14
Registration date : 23-11-07

BerichtOnderwerp: Re: Dronken brit probeert te sexen met dranghek   Dronken brit probeert te sexen met dranghek Icon_minitimeza nov 24, 2007 9:07 pm

Mijn brein probeert een visuele voorstelling te maken van deze daad...maar mij lijkt dat vooral een :
-koude zaak te zijn
- een eenrichtingszaak te zijn

en vooral ERG moeilijk te zijn!
pietekwiet

pietekwiet

Aantal berichten : 6
Registration date : 04-12-07

BerichtOnderwerp: Re: Dronken brit probeert te sexen met dranghek   Dronken brit probeert te sexen met dranghek Icon_minitimewo dec 05, 2007 1:45 pm

hij zal last gehad hebben van "den drang" lol!
bobie

bobie

Aantal berichten : 26
Registration date : 26-01-08

BerichtOnderwerp: Re: Dronken brit probeert te sexen met dranghek   Dronken brit probeert te sexen met dranghek Icon_minitimezo jan 27, 2008 11:42 am

goh dat had ik willen zien, ik heb echt weer beeld, zo ne zatte kl ..t die staat te tsjoekke tsjoekke met zo n hekke, hoe verzint hij het met zijne zatte kop

hoe zou die zijn vriendin(nen) er dan uitzien als hij bij het zien van een hek; een broek vol goesting krijgt Shocked Rolling Eyes

Dronken brit probeert te sexen met dranghek
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pink Ladies :: Think Pink :: Actualiteit-
Ga naar: